Top

Víkend v Dukovanech & návštěva Brna

Krásný večer, snad se máte všichni báječně. 🙂

Já jsem hlavou ještě trošku na zámku, kde jsme nakonec strávili noc z pátka na sobotu. Pobyt na Zámku Dukovany jsme si koupili už před pár měsíci a ještě před víkendem neměli vůbec jasno, zdali pojedeme. Nakonec jsme se ale domluvili a taky shodli na tom, že je to osud a měli bychom jet.

V pátek po práci jsme akorát vyzvedli nové brýle, sbalili si tašku s věcmi a vyrazili na náš „road trip“. Dálnice nebyla vůbec zasekaná, a tak cesta utíkala extrémně rychle. 🙂 Udělali jsme si ještě kratší zastávku na večeři, haha, asi už budeme jediní, kdo na tipy do restaurací používají stále Foursquare! 😀 Každopádně jsme našli fajn restauraci v Jihlavě, a tak jsme sjeli o něco dřív a najedli se už tam.

Na zámek jsme dorazili až večer, a tak jsme si jen hodili věci na pokoj a poseděli ještě chvilku v místní restauraci.

Druhý den byl jako z pohádky, probudili jsme se a z přímo z postele měli výhled na nádherný a naprosto klidný park. Pootevřeli jsme si okno (bylo teplo!) a chvíli se jen kochali. Vydrželi bychom to určitě dýl, ale pospíchali jsme na snídani, protože hned po ní jsme měli domluvenou ještě soukromou prohlídku zámku – za což jsme moc vděční!

Zámek v Dukovanech je nádherné místo a moc bych Vám ho všem doporučila, mile nás překvapily nejenom prostory, ale také ochota celého personálu. <3 Během příštího roku by zde měla skončit i výstavba wellness, takže si myslím, že se sem ještě určitě (a mile rádi) vrátíme, haha.

Dopoledne jsme se šli projít ještě po parku a i když se nám ze zámku nechtělo, zabalili jsme si věci a pokračovali směr Brno. Po cestě jsme si udělali ještě dvě zastávky1. v Moravském Krumlově, kde jsme se šli projít ke Kapli sv. Floriána, a 2. už blízko Brna v Oboře Holedná, kam se rádi vracíme „toulat“.

Odpoledne jsme se na pozdní oběd zastavili v Brně v Cà Phê Cổ, kde to bylo naprosto skvělý! Po jídle jsme pokračovali za Jondovou babičkou a dědou, kde jsme strávili pár hodin. Po večeři jsme se už jen dokutáleli do auta a celou cestu domů prozpívali, haha. 😀

Doufám, že i vy jste měli báječný víkend! Už teď se zase těším na pátek, tak snad to brzy uteče.