Top

Ciao Roma!

Krásný večer z Říma,

jsem tu dneska poprvé, ale už od dětství jsem si přála tohle město vidět. Vlastně od dob, kdy jsem si přála mít prázdniny jako Lizzie McGuire. <3 To jsem milovala.

Na cestu jsme se vydali dnes ráno, vstávali jsme něco před 4:00, už před 5. hodinou jsme totiž museli vyjet na letiště. Sice jsou tyhle ranní lety dost náročný, hlavně když „usnete“ okolo 2. ráno (ať žijou vánoční večírky) a máte před sebou luxusní 2 hodinky spánku, tak stojí za to a jsou přenádherný. Východ sluníčka z letadla je něco neskutečnýho. A i když jsem byla dost unavená, nemohla jsem oči ani zavřít. 🙂

Do Říma jsme dorazili po 8. hodině, koupili jsme si akorát ticket na autobus. A kdyby se měl definovat „den blbec“ – rozhodně by to byl ten náš dnešní. 😀

Nejenom, že Jonáš v noci dorazil nad ránem s tím, že nemá peněženku a tedy – maličko – zkomplikoval náš odlet. 😀 I autobus v Římě nás odvezl o kus jinam. No a když jsme se dokordcali na metro, zjistili jsme, že automat na jízdenky nebere karty ale jen cash. Běžela jsem tedy vybrat, a když přiběhla s 20 EUR zpátky, peníze nám to nebralo, protože automat bral „z nějakýho důvodu“ pouze drobný. 😀 A tak jsme opět opustili metro a vydali se do pekárny rozměnit. Tam ale bohužel nebyla plná kasa, a tak nám nakonec rozměnila paní, která v pekárně nakupovala. OK. Ale to není vše. Sic jsem já turniketem prošla bez problému, Jonáš se jaksi ve dvířkách zasekl, a tak jsme volali ještě o pomoc. 😀 Ne, ani tohle ale není konec. Na hotelu nás sice žádný překvápko nečekalo, jen teda to milý, protože ubytování je naprosto užasný, máme nádherný apartmán (dokonce s vanou) <3, ale počasí nám moc nepřálo. Hned po půl hodince, co jsme vyrazili do centra (já v bílých botkách) nás přepadl désť zrovna u Cirkus Maximus. Sbohem bílé boty. No a potom už to bylo jen pár failů 😀 jako třeba náramek ze Senegalu a další, ale to už by ten článek byl až moc dlouhý. Na oběd jsme se zastavili Pane en Salame, kde to bylo naprosto úžasný (a ani se nám nic nestalo!). Je to sice menší bistro, kde není tolik míst k sezení, ale má svoji atmosféru. Všemožný „tapas“ prkýnka a domácí sendviče jsou top, tak pokud budete mít cestu do Říma, určitě se tady zastavte – stránky tady. Z jídla jsme si udělali ještě procházku centrem a pak už jeli zpět na hotel. Teď jsme si akorát objednali pizzu z UberEats (pravou italskou yummy) a povedlo se mi dokonce propojit televizi, a tak už v posteli s pizzou v ruce koukáme na nově objevenou perlu bizárků. Co je víc? Ha!

Zítra nám má celý den pršet. 🙁 Ale uvidíme. 🙂 Máme plán i na deštivé počasí, ale snad se vyčasí! Doufám.

Mějte se krásně, posílám jednu italskou, xx.

východ slunce

za zdravé nožky, které nás donesly až sem

za vanu na hotelu (jupí!)